Wednesday, August 25, 2010

TEST2..

bersyukur terhadap Illahi kerana telah berjaya melepaskan diri dari cengkaman harimau
namun terpaksa pulak masok mulot buaya..adoyaii..
gila azab dowh jawab test criminal tadi..
lecturer yg jaga test tadi memang skematik gila la..
dah la pusing2 seluruh kelas pehtu mata tajam & bersinar-sinar mcm kucing time2 waktu mlm semata-mata x mau bagi orang tiru time test..ketaq kot lcturer cmtuh..haha
x pasai2 dia nmpak aku tertiru org sebelah jenuh la aku nk kena repeat balik subjek neh next sem....
 dah la tergedik-gedik nk kena hapai nama2 kes, UK pnya law, india la, australia la x termasok lagi akta-akta*tipu sgt la tuh..keh3..
aku rasa mcm nk tukaq kos ja amek hospitaliti ka kulinari ka..
InsyaAllah la ak bley skor kt bab2 makan neh..
xyah susah2 nk hapai kes, hapai ja cara nk masak mknan tuh lagi senang..

*Tapi ak gerenti 100% takkan jdik cmni pnya la kalau ak blaja kulinari..keh3..hampa suma mampu??hehe

mcm mna la aku bley amek kos neh..
siootttt ja susah..
hahaha..
takpa2..
2gu la lagi 5 sem musti ak bley berjaya pnya..hohoho..

mampuih la minggu dpan ada test tort plak..
terkangkang-kangkang la aku nk hapai kes lagii...
tlog la ak..keh3..

nota: arghhh...bila nk bkak posa neh..tensen2..hehe




No comments:

Post a Comment