Tuesday, August 3, 2010

keja yg bertimbun-timnbun..

ok...skrang neh blom msok lagi tgah mid sem tpi kenapa secara tiba-tiba sumua lecturer sudah bermurah rezeki bgi asigment manyak-manyak??jawab2..tensen aku..
skrang neh tgah pulon wat case review, pnat dowh bca case sampai berkeroh-keroh ak tidoq tdi..
oit!!! cik dila, pa kes neh?? tdoq ja lbey, tpi review haram x siap2..menate toi..hehe
jadik ak nk mnx tlog sapa2 yg tgah free meh tlog aku siapkan asigment aku..
nanti ak support bukak posa sebulan kt rumah ak janji ditanggung halal..kikiki..*dengaq cita time bln posa nti xdk sapa kt umah*hehe
x pa kalau x bukak posa kt umah, ak akan ajak ampa suma bukak kt bazar boley makan besaq ooo..meleleh la tuh..keh3

p/s: amacam?mampu tahan ka??keh3
neh cuma gambaran ak saja x tgok lagi yg real  memang boley meramu la air liur ampa suma... 

dah melarut ke tempat lain la plak..hehe..
xpa org ckp asal ada seribu kemahuan sejuta cara kita boley laksanakan..hehe
go aku!! go aku!! hoho...
SEMANGAT!!
:-P
p/s: membara-bara la plak..



No comments:

Post a Comment