Saturday, August 21, 2010

buka posa..

fuhh..terbaek kot bukak posa semalam dekat MAI CAFE..
tapi before nk sampai dekat destinasi pelbagai halangan terpaksa ditempuhi,
contohnya, u turn 2 3 kali, masok stesen minyak tnya jalan, yg paling x boley blah pusing roundabout 2 kali..

=menatang neh la bley menyesatkan umat manusia di jalanan..ish3

masa pusing roundbout tuh dah la perot kosong + iman yg semakin hilang terasa pulak macam nk termuntah..
tapi takpa sebab makan pnya pasal sumua tuh ak sanggup redah padahai org yg bawak keta adalah asip..haha.. mem besar *chot* duduk  kt depan, naseb baik lah nad kejang perot smalam kalau dak musti gawat dalam keta tuh..hoho...
manakala, dalam baby blue ada marya,dira,cha n wawa..merekalah penunjuk arah yg terbaek pernah aku jumpa, kalau tak dak mereka memang buka posa kt tepi jalan la jawabnya..hohoho
makan buffet memang best la kot..
orang lain rilex ja duduk kt seat depa sumua, bila kt meja aku plak kawan2 aku dok ulang alik dari timbunan lauk..hehehe..alang2 dah mkn buffet RM17 baik makan secukupnya dgn nilai tuh..
makan dah kenyang jadik nk balik uum semula..
otw balik,aku memang mengantuk gila plus air cond plak keta tuh memang nyaman la aku tdoq..
sampai ja dekat kaci aku rilex lagi bila masuk bilik, aku terus melingkaq atas katil mcm ulaq sawa..
perangai dh mcm apa ntah..kalau mak aku tau perangai aku mcm neh mampuih kena sebat berterusan..keh3

P/S: actually ak nk ucap tenkiu bebanyak kt marya sebab tunjukkan tempat makan yg sedap plus tlog bookkan tempat untuk makan kt citu..tewima kaseh rakan-rakanku..i have a nice berbuka posa bersama dengan hampa sumua..


No comments:

Post a Comment