Sunday, August 1, 2010

library atau etika pakaian??

ok..sbb dh lama aku x update..kali neh memang ak berapi-api nk update bloq aku..
hampeh punya pak cik kt library aku dh lah semangat nk p library tdi,
tpi secara tiba-tiba pak cik tuh pgil aku, inilah adegan yg berlaku:


pak cik: adik2, mai sini sat..(sambil melambai-lambaikan tgnnya)
aku: (sambil jln terhegeh-hegeh p kt dia)napa pak cik?
pak cik: adik msok library x bley pakai t-shirt..
aku: tpi arineh sya xdk kelas..(tipu sunat)
pak cik: sya x kira ada kelas ke xdk, tpi kmu x bley msok library, ingat peraturan..
aku: kiranya saya x bley msok la library?(soalan bodo aku rasa)
pak cik: x bley..lain kali engat peraturan..

*******tamat perbualan****

pehtu ak pown pgil la alfie ckp kt dy yg pak cik tuh  x bgi ak msok library sbb pkai t-shirt..
tup tup...ada bdk pompuan pkai t-shirt msok lib tapi pak cik tuh wat x tau ja..
b*** toi kerek pnya pak cik..ooo..asal pompuan chantek bley lepas..
pa kejadahnya..siottttt ja.....................
x bley la aku nak wat asimen ngn cha, nad n alfie sbb pak cik tuh..
tgok la lpas neh aku pkai baju kurung 24 jam..

jgn sapa2 tegur ak dah..
wtf toi..
so lpas neh suma budak uum jgn berangan la nk msok library dengan hnya berpakaian t-shirt atau selipar..
nasihat ak kat yani, better ang berubah weh..sbb pakcik kt library tuh senget sket..setan toi aku plak yg kena... vavi...

No comments:

Post a Comment