Friday, March 5, 2010

merapu+meracau=pucau!!

warghhh!!!pnat la idop,

adegan 1: pada suatu petang, semasa angin tgah sepoi2 bhsa,

aku: weh pnatlah idop,
adik 1: tulah time kecik2 ada pluank swoh bunoh diri tpi xmo,,

comment aku: adik 1 terbaek la syiall,brengset pnya kata2....

nseb bek la dy adik ak klo dk, ak tetak buang kt tong smpah dkt ngn tdika lma ak ja, senang cita...


adegan ngn adik 2 plak:

aku: weh boroi,
adik 2: kak, ang nk to dak?
aku: apa buncit?
adik 2: ang to dak mama kata kt ak yg dy kutip ang kt tepi longkang ja dlu msa ang kecik2.
aku: weh babi  acap, mama kta kt ak yg dy jmpa ang kt tong sampah ja to,,tulah pasai ang pnya prangai len drpda yg len..huahahaha,,
adik 2: weh jelek*huduh,kuakakaka

at10tion: adik ak mcm neh la tpi bkn kaler ijau, dy kler itam sket,,hehehehe,,

motif perkupasan: ntahla apa yg ak meraban ney??? (*-*")

at10tion: prangai ak ngn adik ak sma ja,,mcm angel(ejaan musti btol) setan ja, klo mencarut memank x engt dunia smpai umah sblah pon bley dgaq,,kehkehkeh....

No comments:

Post a Comment